08 квітня 2021

Огляд посилочки від Скрепочка Скрап для Євгенії

 Всім привіт!

Як ваша весна?  Тішить вас квітами?  Ні?

Тоді я, Євгенія Чунис, та наш спонсор Скрепочка Скрап

 потішимо вас неймовірними квітами на папері!




Ось такою красою потішив мене наш спонсор. 
Цілий квітковий сад з таємничими дверима в одному наборі!


Розглянемо детальніше!
Оці крихітки  - один з улюблених атрибутів моїх листівок,
ними ви додасте повітряності і легкості, 
створите невагомість і об'єм, 
а також підкреслите більш крупні елементи.

рожеві гіпсофіли






та


Цей лист з весняними квітами розбурхав мою уяву магноліями, я відразу згадала, що маю ще штампи магнолії і навіть чіп. 
Наступна робота буде з магноліями?


А може все ж прованс? Я так люблю фіолетовий!




Хоча, ці фактурні дверцята не дають спокою
 міксмедійній натурі в середині мене :)



Скоро побачимо, що ж візьме гору!
Але , однозначно, це буде щось гарне :)
Дякую, що були зі мною!






Немає коментарів:

Дописати коментар