17 квітня 2021

Огляд посилки від Скрепочка-Скрап для Марини Євтушенко

Всім привіт!
Сьогодні з вами я, Марина Євтушенко буду показувати красу від нашого спонсору Скрепочка-Скрап .



Асортимент магазину дуже великий і є велика кількість колекцій паперу, як для любителів ніжності, так і для любителів брутальності. В своїй посилоці я отримала нові і старі колекції паперу, але дуже улюблені. 


Дуже ніжна в зелених тонах колекція паперу "Памятные моменты", розмір паперчику 20*20. А також є додатковий набір для вирізання до цієї колекції, як на мене дуже класне рішення, адже я люблю багато використовувати паперового декоку у своїх роботах.


Не могла встояти перед колекцією "Stempunk", адже моє знаємство із цим стилем почалося саме із цього паперчику. З'явилися нові листочки для вирізання формату 20*20.


Круто коли ще є універсальні набіри для вирізання як, наприклад, "Окна двери". Бо інколи не вистачає саме таких елементів у колекціях. 


Ще хочу показати шикарний набір паперу "Наш день", розміру якого 20*20. Дуже класна палітра і сама колекція.


Ось така була моя посилочка паперчику від нашого спонсору  Скрепочка-Скрап і скоро покажу, що саме у я натворила із цих матеріалів.
До нових зустрічей!

Немає коментарів:

Дописати коментар