22 квітня 2021

Огляд посилки для Daria Dovgan від ТМ ScrapEgo

 Усім привіт.
З вами Даша і моя мега крута посилочка 
від українського виробника матеріалів для творчості ТМ ScrapEgo.







Моя посилочка складалася з PromoBox (Алкогольні чорнила + допоміжні матеріали).

Я вже давно хотіла спробувати ці чорнилка тому цей промобокс від ТМ ScrapEgo  -  для мене просто знахідка.
Мої враження від роботи з алкогольними чорнимами - це кайф, ралакс та медитація у чистому вигляді.
А подача промобоксу просто ВАУ, стильно та зі смаком.
 У набір  входять всі необхідні матеріали.
А саме:  
- 15 кольорів!! (15  це дуже крута палітра)  алкогольних чорнила в міні-версії;
- розріджувач алкогольних чорнила;
- рукавички;
- піпетка 
- фартух поліпропіленовий одноразовий.
- 3 основи для малювання чорнилом різних характеристик
- аркуш білого синтетичної паперу формат А4








З вами була Daria Dovgan, творіть та релаксуйте разом з Арт Клубом та ТМ ScrapEgo


 

Немає коментарів:

Дописати коментар