14 листопада 2019

Огляд посилки для Лєни Рукодільник від магазину Scrapbooking-Ukraine


Привітики усім!
Я, Лєна Рукодільник, прийшла до Вас з оглядом посилочки від чудового магазинчика для скрапової (і не тільки) справи - Scrapbooking-Ukraine
  

 
Моє захоплення фарбами не припинилось. Я лиш ще більше захотіла мати у своїх запасах всю палвтру кольорів як і акрилових фарб так і алкогольних чорнил. А ще я до свої колекції фарб я додала ще вінтажну текстурну пасту та білу кракелюрну – ну а як без неї? І ще я собі ще замовила колекцію паперу від улюбленої Пріми, хоч 15х15 але ж там 39 листочків та наклейки літери)
От і весь списочок моїх багатств:










Сподіваюсь, Вам було цікаво та можливо Щось Вам приглянулось, то я з радістю запрошую у магазин Scrapbooking-Ukraine 
Натхнення Вам!!!

1 коментар: