06 листопада 2019

Великий весільний альбом від Людмили Половинко та Лавка Совушки. Натхнення до завдання

 Привіт!


   Сьогодні я, Людмила Половинко, натхненна палітрою нашого завдання: "Затишний прованс" покажу свій великий весільний альбом.
Альбом зробила з матеріалів з магазину Лавка Совушки






 Хто давніше спостерігає за моєю творчістю, той знає, що тема провансу для мене є улюбленою і дуже близькою. На цю тему я можу творити без зупину з величезним натхненням.  



До композиції на обкладинці я часто додаю фішку, яка урізноманітнює композицію та додає ще один матеріал.




В основі мого альбому є палітурний картон, він і в основі сторінок і  в основі обкладинки. Для мене використання саме палітурного картону є обов"язковим, так як він є щільний і надійний.



В альбомі використано багато висічок та відштамповок. Мій улюблений і часто використовуваний ніж - це набір листків від Прімамаркетинг. 


Завершальним етапом створення альбому в мене є нанесення топінгів, без яких в мене не обходиться жодна моя робота. Цього разу я наносила бісер і мікробісер, а клею я їх на клей для декупажу.



В основі альбому папір від Скрапмір: Сиреневые мечты і French provence, які мені вдалося чудово поєднати між собою. В розворотах для многослою я також використовувала папір і з інших колекцій, який залишився після інших проектів.



Для декору альбому я в першу чергу використовую усі можливі вирізалки з паперу та висічки, додаю мереживо та чіпборд.




Центром моїх композицій стали в'язані саморобні  квіти, які і додали особливого затишку роботі. Я дуже часто використовую декор який роблю сама, що робить мою роботу унікальною, не такою як у всіх. Хоч часу на виготовлення та підготовку матеріалів для альбому йде дуже багато, але воно того варто. Як мінімум цей процес приносить мені море задоволення.




Для декору в альбомі я використала квіти вирізані з листа з кулінарної колекції від Скрапмір, які чудово вписалися в палітру альбому.




Також часто я для свої альбомів використовую відштамповані листки, квіти, годинники та інші елементи. В альбомі я взяла відштамповки рослинних штампів, які робила на крафт папері чорними чорнилами. А ще є ембосинг на кальці білою пудрою, такі саморобні висічки додають легкості та повітряності роботі.




Також в моєму альбомі є багато різноманітного мережива: підвіски, мереживо на фатині, які можна зустріти  в альбомі як вирізаним так і суцільним.




До квіткових композицій я додала бантик зроблений з вощеного шнура, який додає динаміки роботі.




У своїй роботі я додала акцентів фіолетовими паєтками. Часто дрібні елементи я клею або на глосі акцент, або на 3д гель від Прима.




Усі підложки та сторінки я прошиваю по периметру білою ниткою, ця рамка додає відчуття завершеності кожній роботі. Маю особливу любов до машинної строчки і завжди прошиваю свої роботи, як мінімум, по периметру, а часом, і в деяких місцях композиції.




Ще напишу про клей який завжди в мене під рукою. Користуюся я різними клеми для різних матеріалів різні. сторінки приклеюю клеєм Момент, декор найчастіше універсальним клеєм від Фабрика Декору, чіпборд приклеюю на палітурний клей, а об'ємний декор часом клею на гарячий клей.

   













В своїй роботі, я використала чіпборд від різних виробників, на наступному фото покажу вензель, який на початку я не знала як використовувати, а тепер він в мене знайшов своє місце, і я просто в захваті, як він виглядає в альбомі. він додає особливого шарму та вишуканості в альбомі.













І не забувайте про наше нове завдання "Затишний прованс"







Натхнення вам та тепла у серці!
З вами була,  Людмила Половинко.

Немає коментарів:

Дописати коментар