18 листопада 2019

1 ЕТАП. СП Батл. Планер VS Вічний календар (1 частина)

Привіт!
Ну що ж ми починаємо наше СП Батл. Планер VS Вічний календар)
І сподіваємось, що вам буде цікаво, пізнавально і весело)
Сьогодні стартує 1 ЕТАП - Підготовчий, матеріали

Ви вже вирішили, що будете творити?)
Бо наші дизайнери вже визначилися і готові до скрапбитви)
Отже, для 1 ЕТАПУ потрібно розказати, що ви обрали для батлу і показати свої матеріали для роботи і заготовки.
Брати участь в СП можна і в блозі, 
і в нашому  Іnstagram Арт Клубу по хештегу для 1 етапу #артклуб_спбатл1
Цей етап триватиме до 25.11.2019р.
Але до СП можна приєднатись на будь якому етапі.

Починаємо)
І першими в скрапбитву вступають Планери)
Для СП я обрала планер, завжди хотіла зробити, тому час настав)
Мій планер буде в стилі  Midori. Як на мене цей тип записників дуже компактний і зручний, тому хочу спробувати його зробити разом з вами)
Серед матеріалів я обрала папір у магазині Katrinshop, штампи від Cherrylana designs, замшу і шкірзамінник у магазині Лавка Совушки.

У нашій битві я буду робити планер, який скоро буде дуже актуальним 
з настанням нового року. 
Я буду боротися з сучасними стереотипами щодо планерів. Мій щоденник не буде зроблений із шкірзамінника  і його сторінки будуть зшитими. Для своєї роботи я підготувала матеріали, які буду використовувати для декору блокноту. В основі в мене буде ніжна колекція Simple Flowers від ScrapMir, яку надав наш спонсор Лавка Совушки.



А тепер зустрічаємо дизайнерів, що творитимуть Вічний календар!

Ольга Гереджук
Для батлу в нашому СП я обрала вічний календар. Хочу зробити календар, щоб прикрасити свій стіл на роботі. Мій календар буде у вигляді будиночка, щоб він мені нагадував тепло і затишок в домі. Тож спостерігайте за тим, що в мене вийде.

Для проекту я обрала Вічний календар, бо дуууже давно хотіла його зробити.
Хотіла робити класичний варіант з кубиками, але натрапила на перекидний варіант і не встояла перед ним.
Для яскравої роботи, що буде мене завжди підбадьорювати, я обрала колекцію паперу "Tropical Paradise" 20х20 см від Фабрики Декору. Також у нагоді стануть набір штампів "Каліграфія" від Cherrylana designs. Ще меня знадобляться ножі теги і цифри, металева фурнітура та кардсток. Звичайно, що щось іще додасться у процесі створення.
Поїхали!

Нагадуємо, що по цьому етапу ми не будемо обирати ТОПу, 
так я к це підготовчий етап для СП)

І нагадуємо вам про наших спонсорів, призи яких може отримати кожен з вас)

Лавка Совушки - сертифікат на суму 300,00 грн
А також для всіх учасників СП діє знижка в магазині в розмірі 7%
(щоб отримати знижку, в коментарях до замовлення пишіть СП АртКлуб)

подарують приз з матеріалами від магазину



 Скраппосиденьки подарують приз з матеріалами від магазину

Cherrylana designs подарує набір штампиків

Магазин Вирубка дарує знижку 20% на протязі місяця та 
БОНУС-приз до замовлення

Iris-Scrapbooking дарує 2 набори квітів ТМ Iris на вибір

Виробник чіпборду - творча студія Sкрапочка дарує
сертифікат на 100 грн
Успіхів вам і величезного натхнення )
Ваш Арт Клуб!!!

You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

Немає коментарів:

Дописати коментар