25 листопада 2019

2 ЕТАП. СП Батл. Планер VS Вічний календар (1 частина)

Привіт!
Сьогодні ми продовжуємо наше СП Батл. Планер VS Вічний календар)
Раді, що ви приєднуєтесь до нас, що вас зацікавила наша ідея 
і що вам пізнавально та корисно)
І сьогодні стартує 2 ЕТАП - числа, місяці календаря VS сторінки, розділювачі планера


Наші дизайнери готові вас надихати своїми ідеями і чекаємо від вас 
ваші неймовірні роботи  
Отже, для 2 ЕТАПУ потрібно:
для календарів - оформити числа, місяці, роки;
для планерів - оформити сторінки і розділювачі.


Брати участь в СП можна і в блозі, 
і в нашому  Іnstagram Арт Клубу по хештегу для 2 етапу #артклуб_спбатл2

Роздивляємося роботи першої частини нашої команди.
Завтра не пропустіть продовження!

Наповнення Планерів

В мене буде планер в стилі Мідорі, тому мої розділювачі - 
це окремі зошити, і їх в мене чотири. Всі детальки для вас покажу окремим постом)
Матеріали:папір з магазину Katrinshop, штампи від Cherrylana designs, замша і шкірзамінник з магазину Лавка Совушки.





Для свого планера я зробила три розділювачі, які на днях вам покажу більш детально і підготую відео майстер клас з їх виготовлення.



Вічний календар теж вже вимальовується

Ольга Гереджук
Для свого календаря я вже склеїла коробочки з крафтового картону та оформила скраппапером, вирубкою. Місяці і числа приклеїла з термотрансферної плівки.


В моєму календарі буде вказаний рік, місяць, день тижня і дата.
Не дивуйтеся, дня і місяці написані правильно. Просто я потихеньку вчу болгарську мову))) Буде мені постійне нагадування.
Ось таке буде розташування елементів у мого календаря.


З яскравого паперу колекції "Tropical Paradise" 20х20 см від Фабрики Декору я навирізала тегів за допомогою ножів і машинки. А також нарізала цифер з кольорового кардстоку.
Зробила три великі теги для трьох найближчих років та дві групи маленьких тегів - 4 для перших цифр дати та 10 для других цифр дати.


Місяці та дні тижня зробила за допомогою штампінгу.
Використала набір штампів "Каліграфія" від Cherrylana designs.



І нагадуємо вам про наших спонсорів, призи яких може отримати кожен з вас)
Лавка Совушки - сертифікат на суму 300,00 грн
А також для всіх учасників СП діє знижка в магазині в розмірі 7%
(щоб отримати знижку, в коментарях до замовлення пишіть СП АртКлуб)

подарують приз з матеріалами від магазину

 Скраппосиденьки подарують приз з матеріалами від магазину

Cherrylana designs подарує набір штампиків


Магазин Вирубка дарує знижку 20% на протязі місяця та 
БОНУС-приз до замовлення
Iris-Scrapbooking дарує 2 набори квітів ТМ Iris на вибір

Виробник чіпборду - творча студія Sкрапочка дарує
сертифікат на 100 грн

Успіхів вам і величезного натхнення )
Ваш Арт Клуб!!!






You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

Немає коментарів:

Дописати коментар