07 жовтня 2014

Натхнення від спонсора.«Скрапбукінг з Євгенією Курдібановською»

Вітаю, в студії Art Club UA )) сьогодні з вами я, Юля Джульєтка
і я продовжую нашу рубрику «Натхнення від спонсора»


Ми не зупиняємося Вас знайомити з українськими скрап-виробниками, які все міцніше займають свої почесні місця в світі скрапу!!! І сьогодні на черзі у нас знайомство із дизайнером паперу і не тільки , та магазином  «Скрапбукінг з Євгенією Курдібановською»
Особисто я із папером Євгенії працюю вже давненько і випробувала майже всі її колекції паперу. Мені дуже подобаються її тематичні дизайни, якість, граматура (товщина паперу – від 200 до 280гр), текстурність паперу. Формати наборів теж на будь який смак: 15х15см, 20х20, 30х30, 15х30см. І що не менш для мене важливо, це те що,  якщо папір має в наборі аркуш із текстами, то він є і українською, і російською мовами (на вибір). І як я писала вище, Євгенія у своєму магазині пропонує не лише папір, а ще дуже багато матеріалів для скрапбукінгу. І Майже кожна колекція і не тільки, супроводжується додатково (за Вашим бажанням) епоксидними наклейками.

Не уявляю свої весільні роботи без ніжної колекції«Любовь  и голуби»

 та епоксидні наклейки до цієї колекції.


Конверт для грошового подарунку.



Або ж  вінтажної колекції «Кружево»
Кілька робіт для прикладу
Весільний альбом. Вийшов дуже ніжний. Детальніше ось ТУТ


Щоденник вагітності. Зовсім по іншому розкривається папір.




Дизайни Євгенії Курдібановської не стоять на місці і на даний час є новинки у її магазині.

Особливо актуальна  восени тема  «Школа» 





І  вже добре відома Вам, завдяки нашим дизайнерам, колекція «Изморозь».

 Пропоную, ще раз познайомитися із роботами ДК з цього паперу
 і надихнутися на творчий процес:
Джульєтка

Інші роботи наших дизайнерів ви можете подивитись у завданні Три-в-рядок "Птахи"


Сподіваюся мені вдалося зацікавити Вас і надихнути до творчості разом з нашим вітчизняним виробником скрап матеріалів. 
Щоб детальніше познайомитися з творчістю Євгенії завітайте до магазину. Я впевнена, Ви знайдете для себе дуже багато цікавого.

 А ті хто прийме участь у нашому завданні Завдання "Три-в-рядок"
має  шанс отримати відразу два набори паперу нових колекцій у подарунок від українського виробника скрап-паперу Євгенії Курдібановської
"Школа" та "Изморозь" 

1 коментар: