28 жовтня 2014

Натхнення від спонсора. ТМ "Леся Згарда" - Золота колекція

Привіт нашим любим читачам! Сьогодні у нас черговий випуск рубкрики "Натхнення від спонсора" і тут ми продовжимо знайомство з ТМ “Зґарда” (ТМ “Zgharda”) .
Якщо ще хтось не знайомий з цим брендом, це український виробник штампів, паперу та товарів для скрапбукінгу та кардмейкінгу. У них Ви можете знайти штампи на будь-який смак, чудові колекції паперу, а також просто неймовірні трафарети, ну і ще багато різного.


 Незабаром, у блозі будуть чудові новинки на зимову тему, а поки що я хочу поділитись з вами своїми улюбленими колекціями.
 Нещодавно я познайомилась із Золотою колекцією паперу від Лесі Зґарди і була просто вражена, монітор не передає тої краси паперу, яка є насправді. Папір якісний, з золотими узорами, легко тонується чорнилами, пастеллю і спреями, виглядає вишукано і багато. Колекція чудово підійде для весільних робіт і не тільки.
Ось тут зібрана вся Золота колекція, а я покажу декілька листів.
Вживу папір виглядає так:

А ще, в доповнення до паперу є лиcтки із висічками.
А тепер покажу, що получилось у мене:
Використавши листок із Золотої колекції я зробила ось таку ніжну вітальну листівку. Оскільки папір був білим, я вирішила трохи додати йому кольору і затонувала рожевими чорнилами. Прикрасила овальною висічкою, края покрила золотою пудрою для ембосінгу, додала рожевих маків і голубих саморобних квітів.

І приєднуйтесь до наших завдань, адже вас чекає чудовий приз від спонсора серії Крилаті фрази - Lesia Zgharda
http://talya-club.blogspot.com/2014/10/1_14.html

2 коментарі:

  1. Дякую за натхнення!
    Я познайомилась із штампами та папером Лесі Зґарди після Вашого посту і мені шалено подобається!
    Листівка із "золотим" папером виглядає чудово!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую, Олічка, чекайте скоро знову натхнення:) Будемо підтримувати вітчизняних виробників

      Видалити