15 жовтня 2014

Натхнення від спонсора. "Вензелик"

Вітаю, сьогодні з вами я, Сіправська Надія та наша рубрика Натхнення від спонсора.
Сьогодні ми будемо прикрашати наші роботи за допомогою чіпборда від вітчизняного виробника товарів для скрапбукінга - "Вензелик".
А який у них великий вибір чіпборду - на будь-який смак і для будь яких робіт, думаю ви не залишитесь байдужими.
Я дуже полюбила чіпборд, оскільки він завжди додає роботам глибини, робить їх багатшими та цікавішими. Саме тому, своїй весільній листівці я вирішила додати більшого шарму, використавши чіпборд із набору "Перо павича" та прикрасити його за допомогою художніх засобів. 
Ось що я зробила: спочатку покрила чіпборд білою акриловою краскою, потім трішки затонувала золотою краскою і додала акцентів з допомогою ембосингу золотою пудрою.
Через свій розмір - 56*19 мм, пір'ячка виглядають тендітно і елегантно, та й якість самого чіпборду на високому рівні, тому працючи з ним отримала море задоволення.



А ось і використаний набір чіпборду "Перо павича":
 
Створилася така собі обложенція на паспорт у стилі ретро. Напис-чипборд «паспорт» допоміг мені доповнити і наповнити цю роботу. Я його ніяк не обробляла, лише подекуди нанесла білий акрил як і на саму обложку.


В роботі використала чипборд-слово 



Досить скоро чекайте нових робіт із чудовим чіпбордом від Вензелика, а поки що до зустрічі у наших завдяннях.

Нагадаемо, що в серыъ завдань "Моя країна" ми можете виграти чудовий приз від спонсора - магазина Вензелик 

Сертифікат на 50 грн!

Поспішайте - залишилось небагато часу до закінчення першого етапу!
Творча команда Арт Клуб UA


Немає коментарів:

Дописати коментар