19 травня 2020

Літній настрій від Олени Базюк, ScrapEgo, Лавка Совушки та Sкрапочка

Привіт наші читачі!
Сьогодні з вами я,  Олена Базюк і буду надихати вас літом)
І цього разу в мене для вас квіткова листівка з літнім еко настроєм.
А моє натхнення отримала разом з матеріалами від наших спонсорів ScrapEgo, 
Лавка Совушки та Sкрапочка.










Ви знаєте, що наш спонсор ScrapEgo - виробник неймовірних фарб, чорнил 
і всього що стосується ММ і не тільки)
І саме в моїй листівочці хочу вам показати, що такі матеріали можна чудово використати і в ніжних квіткових роботах)
 Дивіться, тут я чіпборд-рамочку покрила фарбою з ефектом патини "Сливочный раф".
Вона стала такою ніжною молочною. А чіпборд-листочки я покривала фрбою з ефектом патини "В ожидании весны" з додаванням  спреїв "Tutti-frutti" "Зелене яблуко" та  "Лимон". І бризги на листівці теж робила цими спреями)
Всі відштамповані зелені листочки і вирубку я теж малювала цими спреями)
А всі дрібні детальки я клеїла на гель-медіум глянцевий


З чіпбордів я обрала дуже якісні і тендітні від нашого українського виробника Sкрапочка.
Я чіпики дуже люблю) Ви тільки подивіться, яка витончена ця рамочка, яка вона легка і невагома, надає роботі такої багатошаровості)


І звичайно, матеріали від магазину Лавка Совушки!
Магазинчик, де можна придбати усе, що потрібно для ваших творчих проектів)
Використала  папір з набору Tenderness від Scrapmir  та 
папір Метелики від ScrapmirІ клеєві інструменти.
 Дякую, що завітали до нас!
Не забувайте про наше завдання, ми чекаємо на вас!!!!
І нагадую, що ви можете не тільки отримати нагороди, а ще й виграти багато подаруночків беручи участь в завданні!!!!!
Творіть в задоволення!
Ваш Арт Клуб !
Використані матеріали:
ScrapEgo

Немає коментарів:

Дописати коментар