06 травня 2020

Ніжні конверти. Натхнення до КіноДошки "Леон-кілер" від Олени Базюк та Лавка Совушки

Привітики вам!
З вами сьогодні я,  Олена Базюк і покажу вам своє натхнення до нашої травневої КіноДошки "Леон-кілер".
І моє натхнення буде разом з нашим спонсором - магазином 

Ви знаєте наша КіноДошка настільки універсальна, що кожен може обрати  і надихнутись - і ніжністю, і брутальністю та створити будь яку роботу 
і у будь якому стилі)
Мене дуже надихнули дві картинки з нашої  дошки - дівчина у вікні з вазоном і ніжний шеббі-комод. Тому у своїх конвертах я поєднала ніжність, мереживо, зелень і трохи крафту)


Для своїх конвертиків я вибрала матеріали з магазину Лавка Совушки , в цьому магазині ви можете також обрати скрапдекор для свого натхнення. 
Покажу детальки вам)
Для вирубки я використала Лист паперу Scrapmir з набору Merry Christmas, він чудово поєднався з крафтом. А квіточки я вирізала з листків паперу для вирізання від Scrapmir Peaches & Cream та Beautiful Moments.
Один конвертик в мене зі світло-м’ятною основою. 





 І цей ніжно-рожевий.







Дякую, що завітали до нас!
Не забувайте про наше завдання, ми чекаємо на вас!!!!
І нагадую, що ви можете не тільки отримати нагороди, а ще й виграти багато подаруночків беручи участь в завданні!!!!!
Творіть в задоволення!
Ваш Арт Клуб !

Немає коментарів:

Дописати коментар