04 травня 2020

Pop-up альбом від Людмили Половинко та ScrapJoy

Привіт!
   З вами я, Людмила Половинко, і сьогодні я покажу своє нове захоплення. Нещодавно мене захопив новий для мене напрямок у скрапбукінгу - поп-ап. Я давно задивляласьна цей чарівний поп-ап, який забрав моє серце, але пробувати за нього братися я боялася. Довго я відклада його у довгий ящик і, нарешті, наважилась)) і сьогодні покажу перші свої проби.

Сьогодня я вам покажу свій ніжний весільний альбом, який я робила з матеріалами та чіпиками від  магазину «ScrapJoy - територія скрапбукінгу»


В основі мого альбому колекція паперу Say Yes від Фабрика декору, яку я також спробувала розбавити ще іншими листами. В колекції паперу є велика кількість вирізалок, але мені не вистарчила одного листа з набору 20*20 см, тому також використала додатковий листок для вирізання 30* 30 см та набору висічок. Я люблю мати багато різноманітних елементів для декорування, тому часто використовую і вирізалки і висічки, а в поп-ап висічок потрібно дуже багато)).

Свою паперову композицію я розбавила чіпиками, в основному, я використала чіпики на тему флори та весільну, а також в пригоді стали фонові - які є універсальними і їх можна використати практично в кожній роботі).

Основним елементом на обкладинці я вирішила використати велику рамочку та напис з чіпборду.


 На першому розвороті я додала маленьку гілочку, яку покрила фарбою з ефектом металік від Фабрика декору. Для урізноманітнення композиції я для декору в альбомі використала багато мереживних висічок, що додало особливого шарму та вишуканості альбому. 


На другому розвороті в мене використані такі чіпики: клітканапис та рамка









Третій розворот прикрашає фоновий чіпик велика серветка, яку я розрізала на сектори і використала одну з її частинок.






На четвертому розвороті в мене серед паперових квітів виглядають листочки та квіточки від гілочки букету троянд, яку я порозрізала на частинки.














В своїх роботах я використовую два види клею: паліткрку проклеюю палітурним клеєм від Фабрика Декору, а увесь декор клею на універсальний клей



З вами була, Людмила Половинко!
Натхнення вам та весни у серці!

Немає коментарів:

Дописати коментар