26 жовтня 2019

Натхнення зі ScrapJoy та Cherrylana designs від Pioniya

Привіт!
З вами Pioniya та наші спонсори - ScrapJoy і Cherrylana designs!
У цій компанії мене знову занесло на тереторію ніжності й квітів.
Пташки співають у росяних травах...


В основу листівки лягла коллекція паперу "Majestic Iris" від Фабрики Декору, яку я обрала з асортименту магазину ScrapJoy. Папір використала на великих і малих підложок, висічок ножами, створила квіти за допомогою діроколів. Також у колекції був аркуш з елементами для вирізання.


Головна героїня листівки - "Пташка на гілці" з чіпборду.
Чіпборд від ScrapJoy чудово тонується чорнилами типу distress.
Біля пташки тендітний напис - штамп "for you" від Cherrylana designs.


Квіточки я теж тонувала чорнилами, додала бризок фарбами та пикрасила Скляними краплями від Cherrylana designs.


Вензель 10 я розділила на частини та додала у квіткову композицію.



Пір'їнки, висічки ножами, чудово доповнюють композицію.
Тоновані чорнилами та прикрашені Скляними краплями від Cherrylana designs.


Така насичена листівка має бути гарною з усіх боків.


А цей іменний штамп від Cherrylana designs я використовую майже у кожній роботі, але він рідко попадає у кадр.
Свій унікальний штамп можна замовити у Cherrylana designs!


Використані матеріали:


Надихайтеся і творіть разом з Art Club UA та нашими спонсорами - ScrapJoy, Cherrylana designs!
Ваша Pioniya!

Немає коментарів:

Дописати коментар