15 жовтня 2019

Мініальбом з ScrapBox, Katrinshop та Людмилою Половинко

 Привіт!
   Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, покажу вам свій новорічний міні альбом з використанням  чіпиків від ScrapBox та інших матеріалів з магазину Katrinshop




Основою мого альбому став давній новорічний папір розміром 15*15 см, який дуже довго чекав свого часу.
Я рідко використовую такого формату папір, так як мої листівки, переважно, більшого розміру, а тут вирішила його пустити на міні альбом для фотографій з новорічної ночі. 


В альбомі я зробила червоні акценти пудрою для ембосингу за допомогою спеціального чорнила та гелем з глітером, який я нанесла через трафарет від Фабрика Декору. Усі ці матеріали можна знайти в магазині нашого спонсора Katrinshop. 


Фотографії в альбомі вставляються в рамки та спеціальні приклеєні кутики. Через малий розмір альбому, декор в ньому мінімальний та не об'ємний. 


 Декором альбому стали вирізалки та чіпики від ScrapBox на новорічну тему. Я часто розрізаю чіпики на фрагменти, які потім використовую в композиції. Так сталося і цього разу: кутовий чіпик з зірками виявився досить великим для мого альбому, тому я обрізала пташку і посадила зверху фотографії . А ще використала маленькі сніжинки, які доповнили композицію на моїй обкладинці.


Я люблю максимально використовувати папір: максимально, що можна вирізати вирізаю і використовую для декору своїх робіт, обрізки додаю в шари композиції. Цього разу після вирізання основи сторінки альбому в мене залишилися невеличкі трикутники, які я теж впустила для декору сторінки.


Завершальним етапом були бризки, які особливо пасують до новорічних робіт. 


Натхнення вам та тепла у серці!
З вами була,  Людмила Половинко.

Немає коментарів:

Дописати коментар