23 жовтня 2019

Натхнення від Лєни Рукодільник та Scrapbooking-Ukraine


Привітики!!!

Сьогодні з вами Лєна Рукодільник та наш спонсор супер-пупер магазин всього, що можна тільки побажати для рукоділля -  Scrapbooking-Ukraine!!!
 

Ми до Вас з новим натхненнячком. Не зовсім звичайним, але як на мене, корисним та цікавим. Так як я захопилась міксмедійним стилем, я вирішила зробити собі на роботу підставку для чашки. Але я ж не могла просто зробити щось прстеньке, от і в хід пішли мої улюблені дерев’яні палички для кави)
За допомогою фарб з магазину Scrapbooking-Ukraine (особливо це кракельюна фарба Шоколад 30 мл ScrapEgo та мої улюблені алкоголіки: Алкогольные чернила Травка-муравка, 30 мл ScrapEgo, Алкогольные чернила Солнечный зайчик, 30 мл от ScrapEgo та Кракелюрный лак-акцент Сепия, 35 мл, Scrapego) я зробила їх як піддони з мохом)












Сподіваюсь Вам було цікаво. А за матеріалами я пропоную завітати до магазинчику Scrapbooking-Ukraine)
 
Натхнення Вам!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар