11 травня 2019

Огляд посилки від Scrapbooking-Ukraine. Людмила Половинко

Привітики.

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко  покажу вам свою мега натхненну посилочку від Scrapbooking-Ukraine.






 До фотографії не дочекався папір з птамками від Фабрики декору з колекції My tiny sparrow girl та набору полосок з цієї ж колекції.





Цього разу я не оминула увагою ніжні і дуже якісні квіточки від Iris. Сказати те, що вони мені дуже подобаються, це нічого не сказати. Я від них просто в захваті: вони ідеальні для альбомів так як чудово тримають форму і створюють зайвого об"єму. Цього разу я взяла набір  Monsella grey-pink 




 І набір  First Love персик-мята 





Ще покажу декілька фотографій цих квітів, щоб нагуляти натхнення)).





Ще до моєї посилки входили маленькі неодімові магніти, без яких не обходиться жоден мій альбом.





А таккож взяла один листок паперу з колекції Emotion & Romance від ROSA. І планую усі ці квіточки та метелики повирізати.





Натхнення вам і весни у серці!
З вами була, Людмила Половинко.