26 травня 2019

Натхнення з Лєною Рукодільник, Cherrylana designs та Скрапочкою

Привітики всім!


Я,  Лєна Рукодільник, знову до Вас із натхненням. І, як завжди, на допомогу мені  прийшли наші супер-споносори: виробник штампиків Cherrylana designs та виробник чіпиків Скрапочка.





Ще трішечки і вже літо! Навколо вже повністю панує справжня, тепла весна, що й надихає. Тож, цього разу я вирішила зробити яскраву листівку з міксмедійним фоном. Для декору я використала штампики Cherrylana designs:  "Листок шиповника" та напис "Люблю твою посмішку"   чіпбордики від Скрапочка: Чіпборд Віточка, Картон світлий 1,6 мм.










Сподіваюсь, що не лише погода, а й моя листівка надихнула Вас. А за декором і не тільки, я запрошую Вас до магазинчиків наших спонсорів: Cherrylana designs та Скрапочка.
Натхнення Вам!

Немає коментарів:

Дописати коментар