29 травня 2019

Натхнення від спонсора Скрапочка та Cherrylana designs з Людмилою Половинко

Привіт!
   Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, буду творити з чіпбордом від магазину Sкрапочка та  штампами від Cherrylana designs .

 Влітку розпочинається активний сезон весіль, до якиих я готую ніжні листівки, одну з яких я сьогодні вам покажу.





Основним елементом моєї листівки стала розкішна рамка з завиточками, яка ідеально підходить для весільної теми. А для декору я використала чікик гілочки та чіпика з набору гілочки, який я розрізала на менші частинки. Я часто розрізаю чіпик, якщо його розмір для даної роботи мені завеликий. 


У своїх роботах старалася використовувати різні матеріали за фактурою та складом, що зробило листівку більш детальною та цікавішою при розгляданні.
Я люблю доповнювати свої роботи відштамповками на кальці. Найчастіше це ембосинг на кальці білою пудрою. Цього разу я використала штампики  квіточки  з відбитками штампу листя папороті.  












Натхнення вам та весни у серці!
З вами була,  Людмила Половинко.


Немає коментарів:

Дописати коментар