08 квітня 2019

Натхнення від ScrapJoy, Cherrylana designs та Людмили Половинко

Привіт!
   Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, буду надихати вас на весняний настрій своєю новою еко листівкою. 

Свою листівку я робила з чіпиками від  магазину «ScrapJoy - територія скрапбукінгу» та  штампами від Cherrylana designs 





Останнім часом в мене така мега активність в творчості, що зовсім немає часу на фотографії та написання постів. Але приходиться брати себе в руки і відкладати улюблені папірці і братися за фотоапарат. 



Ця листівка є моєю ще одною роботою з нової  мега весняної ї затишної колекції паперу  "BOTANY SPRING" від Фабрика Декору. Важко спинитись і хочеться її розрізати усю і прикупити ще хоч один набір).


Основним елементом в моїй роботі стала рамочка від  «ScrapJoy - територія скрапбукінгу» , яка ідеально вписалась у загальний настрій і композицію. 


А ще доповнила свій букет чіпиком гілочкою та гілочкою з квітами.



 У своїх композиціях я часто використовую квіти і листочки відштамповані на кальці. Я зробила ембосинг на кальці відбитки штампів квіти, гілочка та листя папороті.  


З рамочки в мене вийшло імпровізованегніздо, де розмістились яєчка.


 І зворотня сторона моєї листівки:


Фон на листівці ускладнила фоновим штампом кракелюр



З вами була, Людмила Половинко!
Натхнення вам та весни у серці!

Немає коментарів:

Дописати коментар