10 квітня 2019

Натхнення з Sкрапочка та Людмилою Половинко.

Привіт!
   Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, покажу свій перший альбом для себе який я зробила з чіпборду від магазину Sкрапочка

Я як спражній чоботяр, який ходить без чобіт також до сьогодні була без альбому. Чомусь для себе ніколи немає часу, замовлення і подарунки забирали увесь час, а для себе бажання творити пропадає)). Змінюю цю ситуацію зробивши мініальбом про себе і своїх коханих)).









Моя робота над новим проектом починаєтся з підбору матеріалів. Я люблю поєднювати папір з різних колекцій і створювати свій унікалний підбір, який не знайдеш в жодній роботі. Тим самим робота стає моєю, яку і я ніколи не зможу повторити на 100%.



Свою паперову роботу я доповнила чіпиками. Мастхев для усіх робіт - фонові кружечки, які продаються набором з кіл різного розміру, що допомагає урізноманітнити композицію. Ну і як можна обійтися без метеликів, які зараз присутні практично у всіх моїх роботах, і знову мені пригодився набір метеликів від Sкрапочка.






Моя остання любов цн набір маленьких квіточок, які можна заховати і вони будуть грайливо виглядати з-за якоїсь деталі.





 Альбом про мій внітрішній світ, гармонія в якому на пряму залежить від зовнішніх чинників. Те що в першу чергу впливає на мій настрій і внутрішню рівновагу - це моя сім"я. Коли в нас  взаєморозуміння в сім"ї тоді ж мій внутрішній світ перебуває в повній гармонії.

Перед перглядом фотографій, пропуную переглянути відеоогляд альбому, щоб побачити його в динаміці.



І ще покажу декілька фотографій розворотів свого альбому.













І зворотня сторона альбому:




Сподіваюсь, що мені вдалося вас надихнути на творчість.
Натхнення вам та весни у серці!
З вами була,  Людмила Половинко.

Немає коментарів:

Дописати коментар