09 квітня 2019

Огляд посилки від Sкрапочка і Людмили Половинко

Привітики.


Сьогодні з вами я, Людмила Половинко покажу свою посилку з чіпиками на квітень від нашого спонсора магазину  Sкрапочка.
Для цієї посилки я обрала стильні шестерні, вибір яких у магазині є мега великим, на будь-який смак і розмір. 



Фоновий чіпик - універсальна річ, яку можна використати практично для кожної роботи і урізноманітнити свою композицію. Я обрала такий фоновий чіпик:



З шестернями буду виходити з зони комфорту і творити щось механічне, можливо у мікс-медійній техніці. Планів та ідей вже є багато, залишається лише втілювати.



В асортименті магазину є як великі шестерні (як на попередньому фото), так і набори з різними за розмірами чіпиками. Що є дуже зручним у його використанні. В мою посилку входили ще такі чіпики шестерні: набір 1, набір 2, набір 3, набір 4, набір 5, набір 6, набір 7.



Обожнюю використовувати чіпик фотоплівку, який можна застосувати як в альбомі так і на сторінці, але не обмежуйте свою фантазію, я впевнена, що кожна творча людтна знайде, де його ще можна застосувати.



І мій улюблений годинник, який ви вже бачили в моїй останній листівці, а ще маленькі завиточки.



Натхнення вам і весни у серці!
З вами була,  Людмила Половинко.

Немає коментарів:

Дописати коментар