18 грудня 2018

Натхнення з ScrapJoy. Людмила Половинко.

Привітики!
Сьогодні з вами я, Людмила Половинко буду закликати весну разом з нашим спонсором магазином  «ScrapJoy - територія скрапбукінгу».

Я в цьому році стільки зробила новорічних робіт, що вже стигла засумувати за світлими, ніжними квітковими роботами. Сьогодні я вам покажу свій ніжний блокнот для ніжної жінки.





Для свого блокнота я використала найніжнішу та найстильнішу колекцію паперу від Art Land "Мгновения нежности". А цю колекцію в наявності можна знайти в нашого спонсора «ScrapJoy - територія скрапбукінгу».  Я люблю експериментувати та поєднювати різні колекції паперу в своїх роботах. Часто стається так, що виходить поєднати на перший погляд непоєднуване. В даному випадку я додала ще й зимову колекцію цього ж виробника. За кольоровою палітрою вони ідеально підійшли одна до одної.


Для декору блокнота я використала набір висічок "Мгновения нежности", а також використала ще й вирізалки та карточки з паперу  Magic Wsnter. Паперовий декор розбавила шифоновими квітами та мереживом.




На першому форзаці  красується карточка з чудовим написом заквітчаним квітами.


В блокноті є три розділювачі  кожен з яких має тежики і карточки з написами та квітами.



Композицію доповнила висічками серветками , рамками та метеликами.



Для акцентів використала рожеві паєтки. Для практичності та декоративності прошила усі розділювачі по периметру та прошила деякі елементи.



Другий форзац також мінімально задекорувала. Так як блокнот в мене прошитий, щоб його не розпирало, в блокноті я використовувала лише паперовий декор.


 І зворотня сторона:


Блок для блокноту я прошивала сама і тут мені в нагоді став клей палітурний від Фабрика Декору, яким я його проклеювала. Увесь інший папір і декор клеїла на клей універсальний від ScrapEgo.

Немає коментарів:

Дописати коментар