01 грудня 2018

Огляд посилки від Scrapbooking-Ukraine. Людмила Половинко

Привітики!

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко покажу вам свою посилку, яку я отримала від магазину Scrapbooking-Ukraine у вигляді дизайнерської посилки.






Сьогодні я вам покажу новорічний кіт набір для виготовлення святкових робіт. У мій набір входив набір паперу від First Edition, гудзики та штамп. 

З папером виробництва First Edition я ще ніколи не мала справи. В набір входить 16 листків 20*20 см з них 8 листків двохстороннього паперу без будь-яких ефектів, 2 односторонніх текстурних листки, 4 односторонніх листки з частковим лаковим покриттям (з них один листок з зображенням тегів) та два односторонніх листки з золотим перламутровим блиском.







Тепер запрошую подивитись відеоогляд моєї посилки:


В мою посилку входило: 
З вами була, Людмила Половинко!
Натхнення вам та любові!

Немає коментарів:

Дописати коментар