21 грудня 2018

Натхнення з Scrapbooking-Ukraine та Sкрапочка. Людмила Половинко

Привіт!
   Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, покажу свій блокнот, який я зробила з кіт-набору від магазину Scrapbooking-Ukraine та чіпиків від  магазину  Sкрапочка.

Зараз скрапсвіт полонила любов до такого матеріалу як шкірзамінник. Я ніколи не була його сторонником і завжди намагалась обходити стороною. А нещодавно я завела стандартний щоденник з обкладинкою із екошкіри. Я була б не я, якби залишила все як є, тому вирішила її переробити.


Для своєї обкладинки я зв"язала новий теплий "светрик", а для декору її

використала папір та висічки з свого кіт-набору . Для декору пакету я навирізала принти з набору паперу, зробила висічки та квіти із цього ж набору.


Основним елементом моєї обкладинки стала задумана сова, яка сіла у вязаних квітах)


 Квіткову композицію доповнили флористичний чіпик та дерев"яний гудзик.


Тепер мій блокнот набув особливого затишного вигляду, а ще від дуже приємний на дотик. А найголовніше, що тепер планування мені приносить значно більше задоволення, що хочеться більше писати в новому блокнотику.


На завершення побризгала білим грунтом, що поєднало усі деталі в одну композицію.