23 травня 2018

Натхнення зі Scrapbooking-Ukraine та Cherrylana Designs. Олена Базюк

Привітики наші дорогі ПЧілки!!!
 Сьогодні з вами я,  Олена Базюк!
І покажу вам ніжний конверт, який зробила з матеріалів від наших спонсорів - 
магазину  Scrapbooking-Ukraine та виробника штампів Cherrylana Designs!
 Scrapbooking-Ukraine

   

Для створення цього конверту я обрала папір від  Prima Cherry Blossom -  
це новинки і цей папір  надзвичайно ніжний, квітковий і дуже надихаючий. 
Звичайно, додала квітів також від Prima
Палітру вибрала рожево-сіру, дуже її люблю) І трішки золотих акцентів.
Всі ці новинки можете придбати в  Scrapbooking-Ukraine !!!! 

 А ще люблю додавати різні листочки та квіти відштамповані і заембоссині на кальці
І я обрала мої улюблені штампи магнолії від Cherrylana Designs.


Надіюсь, що вам також моє натхнення прийшлось до вподоби)
Дякую, що завітали до нас!
Творіть в задоволення та приєднуйтесь до наших завдань!
Ваш Арт Клуб !



Використані матеріали:
магазин Scrapbooking-Ukraine
Папір Prima Cherry Blossom 
 Unwritten Messages        Cherry Blossom Garden   
     
Набір квітів Prima Lylah,Cherry Blossom           Калька 
   
Рожеві кісточки Valeo


магазин Cherrylana Designs
Набір штампів Магнолія





Немає коментарів:

Дописати коментар