14 травня 2018

Натхнення із Scrapbooking-Ukraine від BlackBerry

Привіт усім ПЧілкам!

Із початком трудового тижня вас
Робота роботою, натхнення за розкладом)))

Сьогодні з вами я, BlackBerry і моє Black-натхнення із магазином ScrapbookingUkraine


Знаєте, команда дизайнерів - це не просто групка скрапбукерів, що разом творить в межах одного блогу, а ціла сім'я, що завжди підтримає і не дасть "повісити носа" й вчасно поверне тебе на хвилю натхнення. Нещодавно переживала такий період "творчого занепаду", але дякуючи дівчатам цей період був дууже короткочасним=) Зустріч за чашкою кави/чаю в старому Кам'янці неабияк заряджає позитивом. Хоч я і живу в цьому місті, та на далекі прогулянки вибираюсь не часту - здебільшого історичну частину міста(яка дуже цінна для мого готичного натхнення) спостерігаю дуже здалеку, зі свого мікрорайона. А тут дівчата витягнули мене на міні-зустріч ДК і просто приємне проводження часу і вуаля... робота в готичному стилі, як я й обіцяла! Дякую!

До речі, зараз проходить донабір у нашу чудову команду, який триватиме лише до 31 травня. Поспішіть подати заявки ТУТ


І повертаюсь до свого темного блокнотика. Він невеликий - формат А6. Виконаний у міксмедійній техніці. Основні матеріали можна придбати у магазині нашого спонсора ScrapbookingUkraine

Це: текстурна паста, медіум матовий, чипборд від ScrapBox, чорний грунт або чорний медіум, акрилова фарба чорна, звісно ж клей - універсальний, а також головний герой моєї роботи - Воск Finnabair Art Alchemy Metallic Wax - Old Silver 20 мл Prima , адже без нього такого б ефекту не вийшло. 


Погляньте, як преобразилась робота після нанесення воску кольору Старе Срібло.










Спинка блокнота



От і все на сьогодні!
Обов'язково завітайте у магазинчик ScrapbookingUkraine, тут знайдуться матеріали для реалізації найміливіших скрап-ідей)
Па-па!



2 коментарі: