29 березня 2018

Натхнення зі Scrapbooking-Ukraine від Флокси

 Вітаю!
Сьогодні вас надихатимуь Scrapbooking-ukraine та я,  Флокса!
І розглядатимемо ми блокнотик, який я зробила із затишного й ніжного паперу Cozy Home від April paper. Поєднання нейтрального сірого кольору разом з спокійними припудреними відтінками мятного, рожевого та жовтого виглядає дуже стримано й ніжно.

 Обкладинку я завжди намагаюсь оформити без об*ємних прикрас, щоб можна було писати у блокноті не лише на одній стороні, а й використовувати сторінки, що лягають на обкладинку.
То ж тут використала лише папір, квіти (лілія, незабудки), гудзики та стрічку в клітинку.

  Блокнот закривається за допомогою срібної гумової тасьми.
В наборі паперу є картки та надписи-заголовки, які можна використати для розподілювачів блокноту (cozy, homw, kitchen тощо), але я вирішила задіяти пусті банерочки для самостійного вписування. Так блокнот буде більш особистим.
Сторінки використовувала із офісного паперу, 80г/м. Активно використовувала машинну строчку ат додавала трішки штампінгу архівними чорнилами.
Надалі пропоную переглянути розподілювачі мого блокнотику.

Перший розділ. 
 На форзаці є кишенька для невеличких записочок чи дрібничок.

Другий розділ.


 Третій розділ.

 Четвертий розділ.

П*ятий розділ.


 Шостий розділ.

Зворотня сторона мого блокнотику теж прикрашена стримано, без об*ємного декору. Навіть півперлинки та гудзики не використовую для звороту обкладинки, дбаю про практичність та зручність.

Натхнення вам та сонячного настрою!

Немає коментарів:

Дописати коментар