23 березня 2018

Огляд дизпосилочки від Scrapbooking-Ukraine з Євгенією.

Всім привіт!

Сьогодні я, Євгенія Чунис, буду хвалитися своїм щастям. 
А яке скраперське щастя? Звичайне -  папірчики, квіточки, стрічечки.
І цим всим вас може потішити затишний магазинчик з великим асортиментом і приємними працівниками  - Scrapbooking-ukraine.
Мені вже не терпиться  все показати!


Ви вже впізнали ці висічки? Я так давно їх хотіла!!! Все щось мені ставало на заваді при здійсненні цієї маленької мрієчки!


Безліч милих дрібничок!




Набір включає звичайні висічки і фольговані.



Скраппаперу в магазинчику - на будь-який смак.


До колекцій відразу підбирала декорчик у вигляді шнурів і шнурочків.



А як вам ця дитяча мімішність?



Така краса нікого не залишить байдужим!


Саме смачне я залишила на десерт!


Я, як справжня жінка, люблю квіти !!!



І наостанок, для самих витривалих, хто дійшов до кінця посту... я повідаю невеличку таємницю. В магазинчику вже в наявності є нові колекції 
Prima і  нічого не потрібно чекати!!!! Також багато наборів квітів по акційній ціні!

Дякую, що були зі мною!

Немає коментарів:

Дописати коментар