02 березня 2018

Завдання: 3-в-рядок "Хімія"

Привiт!
Ви готові до наступних вчень?)))
Сьогоднi пропонуємо трохи похімічити))))
  Хі́мія — одна з наук про природу, яка вивчає молекулярно-атомні перетворення речовин, тобто, при яких молекули одних речовин руйнуються, а на їх місці утворюються молекули інших речовин з новими властивостями.
Завданням хімії є дослідження властивостей елементів і хімічних сполук, вивчення залежності властивостей речовин від їх складу й будови, вивчення умов перетворення одних речовин в інші, поширення хімічних речовин у природі, технологій їх одержання, механізмів взаємодії хімічних сполук, а також практичне використання хімічних реакцій.

ОЕ - Посудина.

Додаткові елементи: корок, топінг, дерево, стрічка, серветка.
Тепер роботи нашої команди:

Чунис Євгенія

Наші завдання не перестають мене дивувати. Спочатку мені здалось, що це взагалі не про мене, колись, ... в роки буремної юності я була перенасичена хімією в інституті і зараз боялась, що не зумію  втілити її в роботі. Але очі бояться , а руки роблять! 
Це виявилось зовсім не складно! Приєднуйтесь.
Мій рядок: посудина - дерево - серветка -стрічка




 Олена Базюк
Вся наша оновлена серія завдань, на перший погляд, здається важкою для втілення)
Але насправді це зовсім не так і теж в цьому переконалась. Є безліч варіантів, які можна реалізувати. І по завданню "Хімія" також)
Приєднуйтесь - це просто!!!
Мій рядок: посудина - серветка - стрічка



Сіправська Надія
У мене ніжна листівочка з таким рядком: посудина - дерево - стрічка

 
Умови:
• стоврити будь-яку рукодільну роботу, надихнувшись завданнямОбовязково вкажіть, які додаткові елементи ви використали.
(ОЕ -  - Посудина.Додаткові 2 на вибір:корок, топінг, дерево, стрічка, серветка.)
 додати в пості посилання  та банер нашого завдання;
 додатися в лінки до 02.04.

Нагадаємо про наші чарівні призи, що очікують рендомного щасличвика та запрошеного дизайнера:
Фабрика Декору - надає Сертифікат на 100 грн


Майстерня чіпборду Вензелик - Сертифікат на 75 грн


Магазин товарів для творчості Iris - Сертифікат на 100 грн
ДекоГрад - Сертифікат на 100 грн


-ЗАВДАННЯ РУКОДІЛЬНЕ -
Чекаємо на ваші роботи до 02.04.2018 року.


Нагадуємо, що призи ми висилаємо по Україні безкоштовно.





Немає коментарів:

Дописати коментар