02 лютого 2018

Натхнення з Iris scrap-booking від BlackBerry

Вітаю!

Скучили? А ми знову до вас із натхненням із чудовим магазином Iris scrap-booking і надтхатиму вас я, BlackBerry

Чи можуть бути хлопчачі альбомчики квітковими й мімішними? Думаю так) І я саме такий створила для перших фото свого середнього хлопчика(їх у мене три, якщо хто ще не знає:)))
Три роки тому я вже робила такий альбом. То був мій другий скраповий альбом. За три роки багато чого змінолось у моїй творчості та її сприйнятті і сьогодні той альбом соромно не те що комусь показати, а й самі дивитись))) Я навіть не стала його заповнювати до кінця. Так і вирішила зробити ще один, а перший зберегти як музейний експонат розділу своєї скрап-еволюції. Можливо й вам колись покажу:), якщо духу вистачить.

Новий альбом формату міні: 14,5*18 см. і всього на п'ять розворотів. Я навіть встигла частково його заповнити.





Ця мила рамочка та маленькі квіточки - товари власного виробництва  Iris scrap-booking







Ніжні маленькі квіточки стали чудовими акентами. Вони, на мою думку, просто незамінні для робіт такого типу. В магазині представлені маленькі квіточки у шести пастельних кольорах. Я використала персикові та блакитні.









Дякую за увагу!

Український Арт Клуб




12 коментарів:

  1. Чудовий альбом, я в захваті. Кольорова гама підібрана просто шикарно.

    ВідповістиВидалити
  2. Надя, альбом дуже гарний! В тебе виходять шикарні паперові роботи!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Людочка! А я завжди думала, що папір якраз-то не мій вид скрапу)

      Видалити
    2. Та от власне, ти завжди фарби і блокноти, а тут шикарний паперовий виріб)) виявляється ще все попереду))

      Видалити
    3. Ой, дякую) Вчитись таки ніколи не пізно!

      Видалити