21 лютого 2018

Парочка блокнотів з Cherrylana Design від BlackBerry

Привіт усім!
З вами Nadin BlackBerry
Що робити, коли натхнення б'є ключом? Звичайно ж скрапити і то не один виріб! Так і у мене сталося: маю тепер два схожі і водночас абсолютно різних блокноти.



А такий незвичайний заряд натхнення я отримала завдяки новим штампикам із партнерської посилочки від Cherrylana Design




Так от, я не втрималась і поюзала штампи не знявши їх для вас. Тому деякі вже у мене не зовсім свіжі=)


На цей раз для роботи я обрала собі надзвичайно милі кліточки з пташками. Їх є аж вісім різних дизайнів. Вишукану квітку шипшини, пуп'янок та листочок. та просто мега чарівнезні старовинні ключі.



Осьь такі відбитки маємо



Подивіться на ці ключі! відтиск ніби пошкоджено часом - це сторічний пошарпаний ключ від якихось потаємних дверей або що кому підкаже фантазія)... Це просто знахідка для стимпанкових робіт, чоловічих чи вишуканого вінтажу - моя фантазія розгулялась не на жарт) Це явно мої фаворити на найближчий час!



Повернемось до блокнотів? Це перенесені зображення на заготовки обкладинок і допрацьовані фарбами, спреями, улюбленими штампами та текстурною пастою. В обох крафт папір, теж проштампований але частково. Вони у мене вийшли умовно чоловічий та умовно жіночий=) Вовк та Лисиця, Срібло й Золото, Місяць і Сонце...
Подивимось на "вовчий". Тут переважає чорний колір та срібло









Тепер черга лисички. Тут я використала ще й штампи квітки шипшини. Штампи у моїх блокнотах є основною окрасою форзаців.












Ще разок фото разом



Дякую за увагу!
А ці чудові штампи ви можете знайти у магазині Cherrylana designs

Український Арт Клуб

9 коментарів: