29 травня 2017

Контрасне натхнення зі Скрапочкою від Флокси

Усім вітання!
Сьогодні пропоную надихнутися з чіпбордами від Скрапочки!
А вашій увазі представляю скрап-сторіночку про мою скрап-подругу Катю Pioniya, її ви просто зобов*язані знати, вона є членом багатьох дизайн команд.

Ми з Піонією знайомі особисто, і вона здалась мені контрастною дівчиною. З одного боку довгонога ніжна білявка, з другого може піти в гори з рюкзаком, а з третього трішки хакер)) Всі ці контрастності я намагалась відобразити в сторінці. Ніжні рожеві квіти півоній (улюблених Катіних квітів, не дарма ж вона обрала собі такий нік), гілочки чіпбордів, що вкриті золотим глітером, грайливий скотч в золотавий горошок, ажурний чіпбордовий бордюр і все це на чорному фоні. 
Ось такі контрасти.
Сподіваюсь, Катрусі сподобається сторіночка))
Мені дуже подобається ефект "чорне на чорному", така собі гра фактур. Бордюрні чіпборди покриті чорними глянцевими дотсами. 
Невеличкі акценти - чорні та золоті пайєтки, що підкреслюють основні кольори.
Чорні ажурні бордюри дуже складно сфотографувати, хоча "вживу" їх дуже добре видно.

Використані чіпборди:

Бажаю вам творчого натхнення!

4 коментарі:

  1. Чудова сторінка! лаконічна і справді "з характером".

    ВідповістиВидалити
  2. Ой, я таке пропустила))) І мовчить же)))
    Мені дуже сподобалося! Хоча несподіваною виявилася лаконічність сторіночки)
    Дякую, дорога Маринко!!!

    ВідповістиВидалити