03 травня 2017

Рукодільне завдання: "3-в-рядок - Серветка"

Вітаємо вас!
Спершу, назбирана нами інформація, а потім завдяннячко)))

Сьогодні хочемо поділитися з вами декільками фактами про серветки:
Винахідником паперових серветок є Джон Дікінсон (дата винаходу 1887). "Scott Papper" є першою компанією Америки, яка почала виробляти паперові серветки в 1931 році.
Серветки бувають паперовими, тканинними, безворсовими, азбестовими і з мікроволокна.
Паперові серветки використовуються під час їжі, вони також використовуються і для очищення поверхонь від пилу та бруду.
Тканинні серветки використовують для сервірування столу. Безворсові серветки застосовуються для протирання лінз, дзеркал, моніторів та ін. Серветки з мікроволокна здатні вбирати бруд і при цьому не залишати ніяких плям.
На сьогоднішній день, азбестові серветки не виробляються, використовувалися вони при їжі (вони виготовлялися з волокон азбесту). Їх використовували тільки монархи, через високу вартість прості люди не могли дозволити собі купити таку серветку. (Джерело: Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.u)
У 1930 році компанія Кімберлі-Клар випустила паперові носові хустки. Серветки для видалення макіяжу вийшли в 1924 році, під знаменитим брендом "Kleenex". Такі серветки рекламували найпопулярніші актори та зірки театру. Хоча імовірно ними повинні були користуватися виключно жінки, використовували такі серветки всі підряд. Компанія – виробник не втратила нагоди для розвитку і стала випускати серветки із ароматом, також кольорові і стерильні серветки для дітей. (джерело: сайт Цікаві факти)



ЗАВДАННЯ!
Головний елемент, як ви здогадалися, - СЕРВЕТКА (в`язана, паперова, штамп та ін.).
Необхідно також використати не менше 2 допоміжних: сізаль/рафія, квітка, пташка, зелений колір, яєчко, гілочка, листочок, напис,зірка.


Робота запрошеного дизайнера:

Наталка Деева
Большое спасибо, за приглашение и классное задание. Задание получила универсальное, практически все ОЭ я часто использую в своих работах, без цветочков и салфеточек, ну никак). И сделала я мамин дневник в тканевой обложке. Из ОЭ я выбрала салфетка-цветы-птица
Использовала рамочку от Вензелык



Роботи нашої ДК для вашого натхнення:
Наталія Міщенко
Цього разу наш рецепт просто ідеальний! Його можна міксувати у будь-якій роботі!)
Я створила дуже ніжну листівочку для маленької дівчинки. Використала: паперову серветку , гілочки WoodChic та квіти.



Євгенія Чунис
У мене по завданню склалася крафтова стримана листівка. Використала штампи від нашого спонсора Сherrylana designs, а чіпики від WoodChic .
Мій рядочок: паперова серветка - квіти - гілочки



Gyravlick
Всім привіт! Я надихнулася аж на брошку. Розклала перед собою всі види серветок, що в мене були і створила цю красу! Рядок: серветка-квіти-зелений.
З матеріалів використала основу для значків чі брошок, тканину з квіточками, кабошон, дерев`яні, скляні та металеві намистини, міні-серветка під кабошоном.



Трішечки про подаруночки до цього завдання.
Фабрика Декору - надає СЕРТИФІКАТ НА 100 ГРН

Майстерня чіпборду Вензелик - СЕРТИФІКАТ НА 75 ГРН


-ЗАВДАННЯ РУКОДІЛЬНЕ -
Чекаємо на ваші роботи до 01.06.2017 року.
Чекаємо на Ваші роботи)
Натхення вам та любові!




6 коментарів:

  1. Дівчатка, я щось лінків не бачу. Ось моя робота для завдання http://elenashev4enko.blogspot.com/2017/05/blog-post.html

    ВідповістиВидалити
  2. Моя робота: https://rukodelieiris.blogspot.com/2017/05/blog-post.html

    ВідповістиВидалити
  3. Дзень добры... =) Таксама не бачу лінкі... Вось мая праца: http://yaromenkaksu.blogspot.com.by/2017/05/blog-post_7.html
    Дзякую.... =)

    ВідповістиВидалити
  4. Класне завдання і чудові роботи для натхнення, дякую!!!

    ВідповістиВидалити
  5. И я к вам: https://handmade-joys.blogspot.com/2017/05/blog-post_8.html

    ВідповістиВидалити
  6. Привет! Линки вскорости добавим:D

    ВідповістиВидалити