25 квітня 2017

Натхнення від Наталії Міщенко та Вензелика

Привіт! 
Сьогодні хочу поділитися з вами роботами, створеними з матеріалами від нашого спонсора - майстерні "Вензелик".

Для початку моя листівочка з подихом свободи, де я використала стильний Набір рамок 11.
Для створення цілої серії конвертів мені стали у нагоді Набір шестерень 06Набір шестерень 02 та Флюгер стімпанковий.
Дуже зручно використовувати ці набори, оскільки розмір шестерень в них різний.
У продовження двох попередних конвертів я створила ще 4) Гарним доповненням для них стали штампи від ще одного нашого спонсора Сherrylana designs, а саме: набор штампов "Алфавит118текстовий штамп NT002 та орнамент RO044.
Додатковим декором для цих конвертів слугує розрізана навпіл рамка з Набіру рамок 16.
Дякую Вам, що завітали, а нашому спонсору Вензелик - за надані якісні матеріали.
З вами була я - Наталія Міщенко, до скорих зустрічей!

Немає коментарів:

Дописати коментар