02 квітня 2017

3-в-рядок: "ТКАНИНА"

Вітаннячка!!!!
Як ся маєте?
Сьогодні ми пропонуємо вам створити роботу, використовуючи тканину.
Готуючись до цього завдання, ми натрапили на підбірку цікавих фактів про тканини:

-Коли кашемірових кіз спробували переселити в Шотландію та Англію, з’ясувалося, що у зв’язку з цим пух втратив свої дуже цінні якості і більше не підходить для виробництва кашеміру.

-Недалекі вже нанотехнології від того, щоб створити інтелектуальні тканини. Їх здатність буде полягати в наступному: за бажанням власника вони здатні будуть міняти орнамент і колір.

-У странах, в яких сповідують іслам, Кораном строго заборонено носити шовковий одяг чоловікам, тому що за традицією блискучі тканини вважаються жіночими. Виробляти шовк мусульманські країни не можуть.

-Вченими було доведено, що в насінні льону міститися речовини, які сприятливо впливають на лікування раку грудей у ​​жінок. Льон, так само, як і бавовна і бамбук – натуральні матеріали – використовуються для виготовлення махрових тканин, а з них, у свою чергу, виготовляють рушники.

-У радянські часи процвітало виробництво ковдр з верблюжої вовни. Зараз таких і не знайдеш зовсім. Тепер, при виробництві тканин, комбінують між собою вовняні волокна інших видів з м’якими волоссям верблюда. З такого матеріалу шиють, в основному, одяг, таку як пальто або спортивні костюми. Такі тканини мають досить привабливі кольори, найчастіше - це темні відтінки коричневого. 22 унції такої тканини здатні давати стільки ж тепла, скільки і 32 унції тканини з будь-яких інших видів вовни.

-Одна з легенд говорить про те, що перша шаль, яка з’явилася в Європі, належала дружині Наполеона – Жозефіні. Шаль Наполеон подарував дружині в якості романтичного подарунка. Такий ніжний виріб не міг не підкорити жінку, і дуже швидко про нього стало відомо далеко за межами Європи. (інформація з сайту Цікаві факти)


Отже, головний елемент нашого завдання - ТКАНИНА. Необхiдно також використати не менше 2 допоміжних: напис, мереживо, чіпборд, бризки, топси, тег.
Робота запрошеного дизайнера:
Всім доброго весіннього дня! Мене звуть Тисевич Анастасія і я дуже рада в якості запрошеного дизайнера своєю роботою надихнути вас для нашого нового завдання! Я зробила "Матусину скарбничку". По завданню в мене є Тканина, Напис, Чіпборд і Бризки. Зробити мою роботу цікавішою, мені допомогли чіпборди Wood Chic - Набор "Креативные сердечки" та "Подвеска сердечка". Бажаю вам натхнення та теплого весіннього сонечка:-)



Роботи нашої ДК для вашого натхнення:

Наталія Міщенко
Тканина надає будь-якій роботі ніжності) Як тільки я взяла її до рук, одразу захотілося зробити романтичну роботу. Мій конвертик для подарункового сертифіката для чаривної та неперевершеної жінки.
Рядочок: ТКАНИНА - мереживо - топс з тканини.




Флокса (Марина)
Мініатюрне декоративне панно з величезним (по міркам чіпбордів) ажурним чіпбордом-годинником від Скрапочки, вишитим віночком та квітами для створення в будинку весняного настрою та затишку.
Мій рядок: тканина-мереживо-чіпборд



Чунис Євгенія
В дитячій листівочці використала самоклеючу тканинку в горошок на основу, а також миле зайченятко-чіпик від Вензелика , мереживо і топс.



Сіправська Надія
Для нашого завдання я підготувала холдер для документів - дуже практична річ, особливо для подорожей.
А без тканинки я рідко коли можу обійтись у своїх роботах. Ніжно люблю бавовняну тканинку і льон. А мій рядочок для завдання:
Тканина-надпис-бризки-тег



Didideira
Тканина додає затишку робатам і я залюбки використовую її у своїх проектах)
Мій рядочок: тканина-напис, мереживо, чіпборд, бризки


Gyravlick
Привіт! Я тааак надихнулася, що створила брошку!!! Листочок вишила неохайною гладдю, а чіпборд густо покрила золотим акрилом. Рядок: тканина-мереживо-чіпборд.

Трішечки про подаруночки до цього завдання.
Виробник чіпордів та різноманітних трафаретів і масок - WOODchic
надає переможцю СЕРТИФІКАТ НА 75 грн.

Фабрика Декору надає СЕРТИФІКАТ НА 100 ГРН

Майстерня чіпборду Вензелик - СЕРТИФІКАТ НА 75 ГРН

Нагадуємо, що
головний елемент нашого завдання - ТКАНИНА. Необхiдно також використати не менше 2 допоміжних: напис, мереживо, чіпборд, бризки, топси, тег.

-ЗАВДАННЯ РУКОДІЛЬНЕ -

Чекаємо на ваші роботи до 01.05.2017 року.
Нагадуємо, що призи ми висилаємо по Україні безкоштовно. 
Чекаємо на Ваші неймовірні творіння)
Натхення вам та любові!




4 коментарі:

  1. Чудове завдання і роботи дуже гарнезні, такі різні!! дякую за натхнення!

    ВідповістиВидалити
  2. Девчонки, какие работы замечательные!!! Просто глаз не оторвать - сплошное вдохновение!! Спасибо))

    ВідповістиВидалити