06 жовтня 2016

3-в-рядок. СМУЖКИ!!!

Раді Вас вітати у нашому блозі!
Сьогодні пропонуємо вам трохи подумати про наше смугасте життя)
Багато хто вважає, що життя чорно-біла зебра, але ми скрапери, думаємо лише про веселкові кольори!
Розкажіть нам якими кольорами ваші смужечки?)))

І так-так, головним елементом нашого завдання будуть - СМУЖКИ!
Але не забудьте обрати 2 додаткових елементи, щоб скласти рядочок: годинник, мереживо, брадс, дотси, епоксидна наліпка, гудзик, вирубка.

А тепер трішечки натхнення від нашої дружньої та веселої команди дизайнерів!

Didideira
По завданню у мене вийшла цікава квіткова листівочка.
Хто сказав, що хакери лише чоловіки?!)
Мій рядочок Смужки - вирубка - дотси


Наталія Міщенко
В мене цього разу життєрадісна листівочка.
Життя - це рух, інколи наперегонки з вітром)
Мій рядочок: Смужки (з паперу) - епоксидна наліпка - вирубка.


Євгенія Чунис
Завдання надихнуло мене на створення невеличкого
календаря на магніті ( готуюсь вже до свят)
Мій рядочок: смужки - гудзик - мереживо


Martinka74
У мене по завданню створилася листівочка.
Рядочок : смужки-мереживо-брадс.


Oscar
А я до вас з ніжним фотоальбомом для маленької дівчинки. Мій рядок - смужки, мереживо та дуже багато гудзиків))


Флокса
Наше завдання мене надихнуло на ніжну фоторамочку для маленької принцеси. В маленьке об*ємне віконечко легко вкладається фото дівчинки-малявочки.
Мій рядочок: смужки + брадс+вирубка.
 
Дуже-дуже  захотілося новорічну іграшку-хатинку. Настрій сказав, руки зробили)
6*6 см
Рядок: гудзики-смужки-вирубка.

А тепер до подарунків, у нас їх аж 4!!!
СПОНСОРИ ЗАВДАННЯ! Дякуємо вам!!!
Нагадаємо, що запрошені дизайнери гарантовано отримують приз від нашого спонсора.
(Умовою є лише використання отриманих матеріалів при виготовленні роботи для нашого наступного завдання ;))

А решту призів ми розіграємо серед усіх інших учасників з допомогою Randomus:
Виробник чіпордів та різноманітних трафаретів та масок - WOODchic
надає переможцю СЕРТИФІКАТ НА 75 грн.

Виробник чіпборду - ScrapBox дарує переможцю
СЕРТИФІКАТ НА 70 грн

Фабрика Декору - дає СЕРТИФІКАТ НА 100 ГРН


Майстерня чіпборду Вензелик - надає переможцю СЕРТИФІКАТ НА 75 ГРН
-ЗАВДАННЯ РУКОДІЛЬНЕ -

Чекаємо на ваші роботи до 1.11.2016 року.






4 коментарі:

  1. Улюблені полосочки!!!
    Дівчата, роботи чудові!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. А если у меня нету своего блога, я могу поучаствовать? Со странички вк например?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Без проблем;))
      Но это задание уже закончилось. Заходи сюда
      http://talya-club.blogspot.com/2016/11/3.html

      Видалити