06 вересня 2016

Натхнення із майстернею Скрапштампінг

Привіт усім! ♥
Сьогодні надихатимуть вас дизайнкоманда Арт Клубу та  штампи від майстерні Скрапштампинг.
Валя Freedom
Всім привіт! 
Сьогодні з вами я, Валя FreedomСьогодні хочу показати вам чергову посилку від нашого спонсора, українського виробника Скрапштампинг і те, що з неї вийшло.

Отримала я частину набору Мамині скарби і текстові штампи. А так само акрилові блоки.

 З їх допомогою я зробила наборчик для поздоровлення з народженням дівчинки. У нього входять Мамині скарби і конвертик для грошового подарунка.
  Мені дуже подобається те, якими чіткими й акуратними виходять відбитки навіть самих тонких ліній!
 Наступного разу я покажу вам аналогічний наборчик на народження хлопчика.
 Ваша Валя, Freedom
____________________________________________________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Надпис "follow your dreams" чудово підходить для заголовків у листівках, якщо взяти більший за розміром надпис, то можна використати для створення скрап-сторінок. Люблю його))






Штампики надихнули мене на чоловічу брутальну тематику. Вишла із зони власного комфорту)) Вуса та надпис наштовхнули мене на створення цього тегу. І навіть ембосинг фантазійних квітів на фоні не суперечать загальному вигляду, а додає шарму.

Зробившви ембосинг на звичайному акварельному папері і додавши кілька крапель акварелі -маємо ніжний декор для фоторамочки-магніта.


Використані штампи:
Квіти       Надпис      Вуса

Бажаю вам натхнення і додаткової години в добі для творчості ♥

Немає коментарів:

Дописати коментар