02 вересня 2016

Рукодільне завдання з серії "3-в-рядок"!Сонячний зайчик

Вітаємо Вас!
Сьогодні до нас у віконце завітав сонячний зайчик) Стрибаючи по кімнаті з місця на місце, він поступово наповнив її сонячним світлом та теплом. У голові почали майоріти дитячі спогади. З глибин пам'яті виринули прості та яскраві дитячі емоції від ігор та пустощів з ним. 
А ви полюбляли бавитися сонячними зайчиками у дитинстві?

Наповнившись такими спогадами, пропонуємо створити роботу з обов'язковим елементом - 
жовтий колір. 
Два (або більше) додаткові елементи на вибір - в'язана прикраса, намистинки, кракелюр, листочки, блискітки, метелик.


Чекаємо від Вас на море позитиву у ваших рядочках)!
ДО 01 жовтня 2016 р.


Зовсім не готова ще до осінніх робіт :)) Мені захотілось чогогь легкого, мрійливого та милого, як той сонячний зайчик. Створила мякеньке сердечко з зайчиком у віночку, а квіти, листя, метелики - чудово доповнюють його настрій!
ОЕ, які вибрала я: вязана серветка, метелик, намистинки, блискітки

Didideira
Надихнувшись завданняв у мене вийшла ніжна квіткова листівочка у жовто-рожевих  кольорах)
З обов'язкових елементів обрала жовтий колір + намистинки + блискітки

Дуже люблю жовтий колір, для мене  - це колір сонечка, радості, життя!  А тепер мої ое - жовтий колір + метелик+ листочки

Мій рядочок - жовтий колір-метелик-листочки
Я створила яскраво-романтичну листівочки для закоханих)
Рядок: жовтий колір-листочки-блискітки


А тепер до подарунків, у нас їх аж 4!!!
СПОНСОРИ ЗАВДАННЯ! Дякуємо вам!!!
Нагадаємо, що запрошені дизайнери гарантовано отримують приз від нашого спонсора.
(Умовою є лише використання отриманих матеріалів при виготовленні роботи для нашого наступного завдання ;))


А решту призів ми розіграємо серед усіх інших учасників з допомогою Randomus:

Виробник чіпордів та різноманітних трафаретів та масок - WOODchic
надає переможцю СЕРТИФІКАТ ДЛЯ ПОКУПОК НА 75 грн.


Виробник чіпборду - ScrapBox дарує переможцю
СЕРТИФІКАТ ДЛЯ ПОКУПОК НА 70 грн






Фабрика Декору - дає СЕРТИФІКАТ НА 100 ГРН


Майстерня чіпборду Вензелик - надає переможцю СЕРТИФІКАТ НА 75 ГРН


-ЗАВДАННЯ РУКОДІЛЬНЕ -
З нетерпінням чекаємо на ваші веселкові роботи до 01 жовтня включно!





4 коментарі: