26 вересня 2013

МК - шоколадниця-портфель для наших любих вчителів!

Доброго часу доби любі читачі та гості нашого блогу! Вже зовсім не за горами День вчителя та День вихователя дитячого садка. Багато з нас є мамами і наші дітки ходять у школу або дитячий садок, або ж у когось є улюблена вчителька, яку хочеться привітати. А так як ми рукодільниці, наше вітання ми можемо оформити оригінально та незвично. І навіть самий простий презент подарувати гарно та з душею. Саме тому я підготувала для вас для вас невеличкий майстер-клас по виготовленню шоколадниці незвичної форми у вигляді портфелю. 

Нам знадобиться:
1.       Папір для основи. У мене це папір для пастелі лавандового кольору щільністю 200гр.
2.       Папір для оздоблення. У мене - білий папір з тисненням «під шкіру».
3.       Ножиці або макетний ніж.
4.       Інструмент для біговки. Можна використовувати спицю або ручку, що не пише.
5.       Лінійка, олівець.
6.       Клей. Я використовувала клей-олівець та клей момент «прозорий».
7.       Нитки в тон паперу.
8.       Прикраси на ваш вибір.
9.       Шоколадка!

Тож почнемо.
1.        Для початку замірюємо нашу шоколадку – чим краще шоколадниця буде підходити по розмірам до вашої шоколадки, тим краще це буде виглядати.
Скажу одразу – я перепробувала декілька конструкцій шоколадниць. Саме цей варіант мені здається найзручнішим – шоколадка добре тримається і не норовить постійно кудись вистрибнути. А додаткові вушка, на вузькій стороні додають конструкції міцності та акуратності.
У мене стандартна шоколадка розміром 16*8*1 см. Тому усі подальші розміри я розраховувала саме під ций розмір.
Для зручності я зробила для вас макет.  Щоб усі розміри були вірними розташуйте його на ВЕСЬ лист А4 по ширині.
Зверніть увагу!
Якщо ваша шоколадка  буде більше у довжину вам знадобиться папір формату А3!
2.       Вирізаємо з паперу для основи усі деталі згідно необхідним розмірам. Лінії згину я не малюю олівцем, а одразу провожу інструментом для біговки. Бажано робити це на м’якій поверхні, як то макетний килимок або килимок від мишки. Тоді згин буде більш акуратний.

3.       Вирізаємо деталі з декоративного паперу. Зазвичай, я вирізаю на 1 мм менші по всім сторонам ніж деталь основи.
4.       Приклеюємо деталі з декоративного паперу на основу. Так як далі я буду прошивати всі деталі, я лише трохи проклеюю по краю клеєм-олівцем – щоб деталі не роз’їжджались
5.        Прошиваємо всі деталі по периметру. Я використовувала нитки в тон паперу основи.  
6.       Приклеюємо або пришиваємо хлястик,клапан, та ручку. Ручку прикріплюйте з зазором, щоб потім можна було за неї тримати шоколадницю.
  На цьому етапі також зручно декорувати  портфель на ваш смак. Я не хотіла перевантажувати його деталями та вирішила залишити акцент на незвичній формі. Тому підібрала декілька саморобних квітів в тон основному паперу. Додала декілька завитків та метеликів.  
В цей же час декорую внутрішній бік шоколадниці – додаю ще один шар паперу для міцності на нашу частину, що буде відкриватись та декорую штампами та написом
7.       Нарешті настав час склеювати нашу шоколадницю. Спочатку підклеюємо маленькі вушка з обох боків, а вже потім  проклеюємо по довгій стороні.
Дивіться - за рахунок того, шо ми зробили додаткові вушка куток вилядає акуратно, нижня частина не провалюється. 
8.       Чекаємо доки підсохне клей, приміряємо шоколадку та біжимо фотографувати! Звісно, якщо вже зійшло сонечко))
Ось і все! Насправді, саме складне у процесі виготовлення шоколадниці  - це ховати шоколадку від дитини, хоча б поки не знімеш усі кадри)))

Сподіваюсь, мій МК буде для вас цікавий та корисний. Якщо будуть питання - пишіть!
Чекаємо на ваші роботи у нашому завданні  Вчителько моя....
Натхнення вам та часу все встигнути!
З повагою, ваша
Ірина Зеленська




3 коментарі: