25 вересня 2013

Експрес-завдання - Вчителько моя...

Привіт любі наші читачі.
Кожного року ми святкуємо в першу неділю жовтня - день Вчителя. Цього року саме 6 жовтня ми будемо його святкувати.
Дійсно слово "Вчитель" тепер гордо потрібно писати з великої літери, адже ця професія вимагає найбільшої пошани. Особливо тепер, зважаючи, як міняється шкільна програма, а вчитель вміє якось так зацікавити дітей. щоб вони дійсно навчились цьому... Та й  можна багато писати про цю благородну професію.....
ПЕРША ВЧИТЕЛЬКА
Як мати до діток,
Як сонце до квіток,
Горнулась до класу вона.
І гарна, і люба,
І мила, і тиха
Учителька перша моя!..
Добріша, ніж фея,
Миліша, ніж мрія,
Світліша від сонця вона!..
У світі єдина,
У серці одна —
Учителька перша моя!..
О. Шишуліна
А Арт клуб хоче об'явити експрес-завдання - Вчителько моя.....


З ДНЕМ УЧИТЕЛЯ!
Є професія у світі —
Серце віддавати дітям!
Серце вчителя безкрає,
Як би він його не краяв.

Тому гідний вчитель шани.
Так, любові і пошани
За роботу непросту
І за те, що я росту!

Хай же вистачить терпіння
Передати нам уміння.
А за працю вашу діти
Щиро вам дарують квіти!
С. Гордієнко

На цей раз не обмежуємось тільки листівками, а робимо також те, що ви би подарували вчителеві - коробочка, шоколадниця,  листівка.... Нехай тут розіграється ваша фантазія.

Та давайте поглянемо, що буде дарувати вчителям команда дизайнерів Art Club UA
Орися (opko)
листівка-конверт
Мы пока ходим в сад, поэтому в день всех педагогов будем поздравлять наших воспитателей!
Я сделала такой вот открытко-конверт)
Щоб оригінально подарувати маленький комплімент вихователям я зробила шоколадницю.
Моя свекруха - викладач в гімназії. Ця листівка з квитками в театр для неї.


Чекаємо на ваші роботи до 10 жовтня.









4 коментарі:

  1. Очень красивые работы дизайнеров! Особенно меня вдохновила яркая открыточка Rukodelka Lu! тоже захотелось сделать что-то в осенних цветах )

    ВідповістиВидалити
  2. Второй день борюсь с мистером Линки-не хочет он загружать мои изображения. Сегодня одну картинку пропустил, а вместо второй показывает жабу, уж несколько раз перегружала-бесполезно...

    ВідповістиВидалити
  3. С надцатого раза справилась с проблемой с помощью нового способа загрузки, который размещён под голубой кнопочкой.

    ВідповістиВидалити