24 лютого 2013

Лісоруби


Сьогодні я підготувала для вас коротку історію для душі з філософсько-релігійним змістом. Думаю в неділю це найбільш підходяще чтиво для роздумів ))) А ви як думаєте? Такі історії я постараюсь публікувати щотижня по неділях, якщо ви звісно не проти ))))

Два лісоруби працювали у лісі. Дерева мали грубезні міцні стовбури. Обидва лісоруби користувалися сокирами з неабиякою вправністю, проте кожен робив це у свій спосіб. Перший рубав дерево вперто і наполегливо, зупинявся лише на якусь хвильку, аби передихнути.
Другий же щогодини робив собі тривалу перерву. 
Коли стало смеркати, перший зробив тільку половину справию Він так втомився, що не міг був і сокири підняти. Другий, нехай це здасться неймовірним, таки зрубав своє дерево. Лісоруби починали одночасно і дерева були однаковісінькі.
Перший не повірив своїм очам: "Нічого не розумію! Ти щогодини відпочивав! Як тобі вдалося закінчити так швидко?"
Другий, усміхаючись, відповів:"Ти бачив, що я кожної години робив собі перерву. Проте ти не помітив, що перепочинок я використовував для того, аби підгострити сокиру".

Твоя душа - мов гостра сокира. Не дозволяй, щоб вона затупилася. Щодня гостри її потроху.
1. Затримайся на 10 хвилин, аби послухати музику.
2. Коли можеш, влаштовуй собі прогулянки.
3. Щодня обнімай тих, кого любиш, і скажи кожному з них: "Ти мені дорогий"
4. Святкуй річниці, дні народження, іменини і все що собі пригадаєш.
5. Будь любязним з усіма, а також зі своїми найближчими і домашніми.
6. Усміхайся.
7. Молися.
8. Допомагай тим, які тебе потребують.
9. Зроби для себе щось приємне.
10. Підніми голову і прагни до небе.

Бажаю вам вдалого дня!
Ваша Natali Shpak.

6 коментарів:

  1. Мурашки по коже... Я ЗА такие истории!!! Надолго теперь это в моей голове... Спасибо!

    ВідповістиВидалити
  2. Наталі, дякую! Ти завжди сподигаєш мене до якихось дій своїми постами! Впевнена, що недільним історіям - бути))) Пішла слухати Земфіру....

    ВідповістиВидалити
  3. )))) дякую, що читатаєте

    ВідповістиВидалити