21 листопада 2021

Натхнення до дошки натхнення "Подорожуй Україною" - Велика Волинь!

 Привітики усім)

З вами Лєна Рукодільник і я до вас з новим натхненням до нашого чарівної дошки натхнення "Подорожуй Україною" - Велика Волинь!

І як завжди зі мною прийшов надихати Вас наш спонсор, виробник товарів для творчості - Фабрика Декору!



Неймовірна наша дошка натхнення надихнула мене на створення двох чарівних листівок в палітрі осені. І хоч вже в розпалі новорічні роботи, та так ще не хочеться відпускати осінь. То й вийшли листівки у мене квіткові з моєї улюбленої колекції "Sentimental story" від Фабрики Декору. Кольори палітри дошки такі глибокі та неймовірні, що я просто була в пориві фантазії та створювала як і квіти з тканини в кольорах колекції, та і саму композиції.
















На цьому буду завершувати, сподіваюсь Вам було цікаво) 

Натхнення Вам!!! 

Немає коментарів:

Дописати коментар