30 листопада 2021

3 етап СП "Створюємо казку" по 06.12

 Привіт наші феєчки!

Запах ялинки, смак мандарин і светр з оленями - основні атрибути Нового року, 
а до нього залишилося зовсім трохи. 
І якщо ви ще з головою не занурилися в зимову казку, 
приєднуйтесь до нашого СП і ми негайно будемо виправляти це непорозуміння)

3 етап СП "Створюємо казку".
Пропонуємо вам створити новорічну листівку або тег з використанням 
ОЕ - ялинкові іграшки\дзвіночки та ще 2-х додаткових елементів на вибір:
вирубка, рамка, стрічка, сизаль, кракелюр, золото, камінчики/краплі, рукавички, ковзани.
 Цей етап триватиме з 30.11.2021р. по 06.12.2021р.


Брати участь в СП можна і в блозі,  і в нашому Іnstagram Арт Клубу 
по хештегу для 3 етапу #артклуб_спказка3 
До СП можна приєднатись на будь-якому етапі.

Натхнення від ДК:

І для цього етапу від мене буде також тег)))
До обов'язкових ялинкових іграшок додала вирубказолото і рукавичку.
У роботі використала матеріали наших спонсорів - Сherrylanadesigns та Фабрика Декору.

Я зробила ще одну листівку і в мене вийшов такий святковий комплект)
З ОЕ, крім ялинкових іграшок, я додатково обрала сизаль та золото.  
Використала святковий чіпборд від Sкрапочка та покрила їх 
рідкою поталю "Red gold" від  Scrapego

Для 3-го етапу, я зробила яскраву затишну листівку, з колекції від Фабрики Декору 
"Our warm Christmas". З ОЕ у мене це дзвіночки, вирубка та золото у вигляді 

Для 3 етапу моя листівка вийщла в традиційній новорічній палітрі, а в цьому мені 
допомогли матеріали від Скрепочка-Скрап, додала чипборду від Sкрапочка, а прикрашає мою листівку квіточка із тканинки від @magic_world_flowers.
Мої ОЕ - ялинкові іграшки, дзвіночки, вирубка, золото.
Тег з ОЕ - ялинкові іграшки, кракелюр, стрічка


Для 3 етапу я зробила листівку, але не маленьку а А4 формату)) 
Вона для мене просто гігантська. Не часто я такі роблю, але іноді так відриваюсь) 
Моя листівка має такі ОЕ: ялинкові іграшки, вирубка, та рамка.
В роботі використала чіпик від ScrapBox

Моя листівка цього разу із секретом) А з яким - покажу детальніше за пару днів.
У роботі я використала папір від нашого спонсора Фабрики Декору  та чипборд від Sкрапочка - ялинкова іграшка - це і є наш ОЕ
Чип я покрила рідкою поталлю Gold від нашого спонсора ScrapEgo
А також я використала вирубку - золотисті соснові гілки.


Ще більше натхнення чекайте протягом етапу!

На цьому етапі найкращі роботи, що виконані в період етапу,
отримають ось такі шикарні подарунки від наших спонсорів:

Виробник штампів Сherrylanadesigns дарує  сертифікат на суму 100,00 грн,

Фабрика декору дарує набір Зимової колекції
(папір 30*30, 20*20, фішки, висічки, наклейки і чіпборд)

Скрепочка-Скрап дарує сертифікат на суму 300,00 грн

___________________________________________________________________

І нагадуємо вам, що далі ще цікавіше 
і ще більше призів від наших спонсорів, які може отримати кожен з вас)

ScrapEgo дарує сертифікат на суму 500,00 грн

Фабрика декору дарує набори Зимових колекцій

Виробник штампів Сherrylanadesigns дарує
 сертифікати на суму 100,00 грн та 300,00 грн.
Скрепочка-Скрап дарує сертифікати по 300,00 грн
До СП можна буде приєднатись на будь-якому етапі.
На кожному етапі обиратимемо ТОП, а також у фіналі в нас буде ТОП-Переможців СП!
І розігрувати подаруночки, а їх у нас БАГАТО!!!

Інструкція для лінків 👇

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Немає коментарів:

Дописати коментар