09 травня 2021

Натхнення до дошки натхнення "Подорожуй Україною" - Києве мій! від Лєни Рукодільник, ScrapEgo та Скрапочка

Привітики всім!!!

З вами Лєна РукодільникSкрапочка та ScrapEgo і як завжди ми до вас з новим натхненням до нашої дошки натхнення "Подорожуй Україною" - Києве мій! 


Ох, Київ... Два роки тому я переїхала з невеличкого, спокійного містечка в це чарівне місто, сповнене мега шуму, неймовірною кількістю людей та машин. Переїзд дався мені важкувато. Здавалося, що моє життя летить з неймовірною швидкістю. Постійно ні на що не вистачало часу. Та все ж таки за два роки я звикла до його постійної метушні і навіть навчилась абстрагуватись від цього. Скажу точно, що весною, саме в цей період, коли все розквітає, та буяє Київ просто неймовірний. 
А наша дошка якраз підкреслює усі кольори цього великого міста.
То ж у мене вийшло міні пано з назвою "Повір", що означає, повір у свої сили і тобі підкориться це велике місто)











На цьому буду завершувати, сподіваюсь Вам було цікаво) 

Натхнення Вам!!! 

Немає коментарів:

Дописати коментар