21 травня 2021

Натхнення до завдання "Подорожуй Україною" - Києве мій! від Олени Базюк та Скрепочка-Скрап.

Привіт всім!
Сьогодні з вами я, Олена Базюк і буду надихати вас разом з матеріалами
від нашого спонсора Скрепочка-Скрап)
Ви вже бачили наше нове завдання?)))
Нова подорож - подорож до столиці, величного міста Київ!
Дошка натхнення "Подорожуй Україною" - Києве мій!
В Іnstagram додавайте роботи по хештегу #артклуб_київ



«Як тебе не любити, Києве мій!» 
Київ - дивовижне місто, в якому буквально на кожному кроці можна зустріти цікаві місця, 
і дізнатися багато нового. Сучасне європейське місто здатне здивувати будь-кого – від любителів природної краси, архітектури та визначних пам'яток до тих, хто віддає перевагу більш насиченому та активному відпочинку.
А вечірній Київ....Це щось особливе...
І наша дошка передає цю красу вам для натхнення.
Я зробила листівку, надихнувшись палітрою, вечірнім мерехтінням ліхтарів та 
ароматом бузку....
В роботі використала матеріали з магазину нашого спонсора Скрепочка-Скрап.
Це чудовий магазинчик з великим асортиментом скрапматеріалів.
Особливо мені підійшли в цій роботі дуже гарні весняні вирізалки "Ніжні квіти"





Дякую, що завітали до нас!
Не забувайте про наше завдання, ми чекаємо на вас!!!!
І нагадую, що ви можете не тільки отримати нагороди, а ще й виграти багато подаруночків беручи участь в завданні!!!!!
Творіть в задоволення!
Ваш Арт Клуб !