15 травня 2021

Листівка на 18-ти річчя від Людмили Половинко та Скрепочка-Скрап

       Привіт, друзі!

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко буду надихати вас разом з нашим спонсором  Скрепочка-Скрап .
А зробила я романтичну квіткову листівку для дівчинки, якій виповнилось 18 років


Листівочку я зробила в коробочці виконану в такому ж стилі та з тих же самих матеріалів, які використовувала в листвці.


Я фанат вирізалок, вирізаю з паперу все, що тільки можна там вирізати, тому набір для вирізання елементів "Ніжні квіти 2" для мене це маст хев для кожної роботи. Маючи такий набір можна зробити роботу використовуючи лише вирізані паперові і вона буде виглядати довершено та унікально.



Але одним набором для вирізання я не обмежилась і в роботу впустила  ще вирізалки з колекції "Наш день", які ідеально пасували одні до одного. А ще я люблю вирізалки з наборів різного формату, з набору 30*30 вирізалки великі та обємні і їх можна використовувати, як основні елементи. А от за що я люблю набір 20*20 см, так за те, що там є маленького розміру вирізалки, а ними гарно можна доповнити усю композицію. І саме такі маленькі вирізалки і є моїми улюбленими, так як такі рідко, де можна знайти, а от в нашого спонсора Скрепочка-Скрап вони ідеального розміру. 





На останок я додала свої улюблені топінги глітер та паєтки, а це все можна знайти в магазині  нашого спонсора Скрепочка-Скрап та білі бризки, які об"єднюють усі деталі в одне ціле .



З вами була, Людмила Половинко
Натхнення вам та тепла у серці))