04 липня 2020

Ніжне натхнення від Олени Базюк, Скраппосиденьки та Скрапочка

Привітики вам!
Сьогодні надихати буду вас я, Олена Базюк 
Скраппосиденьки (VK "Скраппосиденьки") та Sкрапочка.
В мене для вас ніжне м'ятно-рожеве натхнення для нашого нового завдання - 
КіноДошка натхнення «Сніданок у Тіффані».
Я зробила набір - тег і упаковоку для печива.




Матеріали для роботи я використала з магазину Скраппосиденьки ("Скраппосиденьки") - це папір, квіти та мереживо. 
В цьому чудовому магазині можна знайти все що завгодно для вашого 
натхнення та скраппроектів) 
Мій набір складається з ось такого тежика і ще упаковочки для печива.
 А чіпборд обрала від українського виробника Sкрапочка




Не забувайте про наше завдання, ми чекаємо на вас!!!!
І нагадую, що ви можете не тільки отримати нагороди, а ще й виграти багато подаруночків беручи участь в завданні!!!!!

Творіть в задоволення!
Ваш Арт Клуб !

Немає коментарів:

Дописати коментар