22 липня 2020

Натхнення до дошки натхнення «Сніданок у Тіффані» з Лєною Рукодільник, Лавкою Совушки та Скрапочкою!


Привітики всім!

З Вами Лєна Рукодільник і я до Вас разом з нашими спонсорами магазинчиком Лавка Совушки та виробником чіпборду Sкрапочка прийшли надихати листівочкою, виконаною до нашого завдання - КіноДошка натхнення «Сніданок у Тіффані»


 

Я обожнюю ці кольори) Вони дійсно так надихають! І хоч я не встигла подивитись це вічне кіно, я таки хочу його подивитись!!! От і виникла у мене ідея створити листівку у кольорі "Тіффані", і так, щоб вона була легка, повітряна і ніжна)))











В роботі використала чіпик від Sкрапочка:
Чіпборд Віточка

від магазину Лавка Совушки:
;;


Листы из коллекции скрапбумаги mysterious garden 20x20 см.

Сподіваюсь, Вам сподобалася моя листывочка) А за крутими матеріалами  ласкаво прошу до наших спонсорів Лавка Совушки та творча студія Sкрапочка за покупочками, адже прогулюючись сторінками їх інтернет магазину, натхнення приходить ще більше).
Натхнення Вам!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар