18 липня 2020

Натхнення до КІНОдошки натхнення "Сніданок у Тіффані"

Привіт, улюблені ПЧілки!
З вами тут Nadin BlackBerry)
І трішки натхнення до неймовірно вишуканої кінодошки натхнення "Сніданок у Тіффані" у вигляді блокнотика, як зазвичай у мене повелося




За основу я взяла палітру - відомий всім модний колір)
У мене частенько він є присутнім цього літа в роботах
Я належу до тієї невеликої кількості дівчат, що не дивились цього фільму, проте це анітрохи не повпливало на моє натхнення: творити хотілось одразу й знання теми лиш поверхнево не остудило моєї музи. Тож прошу до перегляду 1000 і 1 фото нового блокноту)


Я використала матеріали нашого спонсора ScrapEgo. Мабуть можна й не нагадувати, що без цих чарівних баночок не обходиться жоден мій блокнотик)



















Дякую, що додивились до кінця)
Приєднуйтесь до нашого завдання!





Немає коментарів:

Дописати коментар